Warp 4 nie widzi CDRomu!

Autor: Michal Koslinski (Michal.Koslinski_at_f91.n480.z2.fidonet.org)
Data: Mon 22 Feb 1999 - 02:26:20 MET

Czesc All!

21 Feb 99 23:57, Piotr K wrote to All:

 PK> po restarcie CDRoma dalej niet! O co chodzi?

nie wiem jaki masz cdrom, ja moge ci powiedziec, ze dopoki nie olsnilo mnie,
zeby zainstalowac os/2 przekladalem cdrom (toshiba) z innego komputera, bo na
tym na ktorym system instalowalem byl panasonic (matsushita :) ), a wystarczyl
recznie zmienic config.sys i dopisac odpowiedni parametr - port do sterownika
(sbcd2.add).

!<ozzy