Re: Wiatrak na procesorze i OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 22 Feb 1999 - 13:12:23 MET

kyna wrote:

co do tego wieszania sie...... jak odpalasz programy windziane i sesje
dosowe,
to os/2 ma pelne prawo sie powiesic. powod jest prosty. takie programy
maja udostepniony bezposredni dostep do wielu zasobow. po co ? po to
by wogole dzialaly. jak korzystasz z reguly z aplikacji natywnych,
prawdopodobienstwo zwisu jest praktycznie zerowe. tylko ze problem jest
z mala iloscia aplikacji.

ja z czystym sumieniem moge powiedziec, ze na warp4 (lub 3) connect
czyli w wersji klienckiej, mozna smialo stawiac serwer internetu.
mi taki warp wytrzymywal ok 50 userow na ftp, z czego ok. 40. aktywnie
sciagalo jakis plik. to jest praktyka a nie dywagacje marketingowe :)
czy tez jakas ideologia :))) powiem tyle ze przy takich warunkach
pracy nawet linux mi sie nie sprawdzil.

> co do warpoa 2000 to bylo pytanie, nie zart...posiadam kupione dwa warpy
> (3 i 4) i sa to bardzo ciekawe systemy i moze sie czepiam ale ibm
> powinno cos zrobic dla potencjalnego uzytkownika (np. mnie) a nie
> zostawiac go w sumie na lodzie..

ibm nie zostawia nikogo na lodzie. nawet os/2 v 2.1 do tej pory
supportuje,
i caly czas na niego wychodza. a za service pack 98 musisz zaplacic
jak za upgrade.

(chichi___ mam maszyne ale bez
> systemu...to wcale nie jest smieszne bo chcialbym zobaczyc warpa ktoryby
> wykorzystywal sprzet w miare jego mozliwosci...ale sie moze nia znam
> ::(( )

efekt wtorny tzw. "polityki" ibm dot. warpa. napisali swietny system,
lecz ograniczaja fundusze na jego serwisowaine, i co gorsza promocje.
przez to producenci nie pisza driverow..... niestety.
czy wiesz ze taki warp ma wbudowana obsluge zarowno java jak i
open gl ? java dziala zdecydowanie szybciej inz na konkurencji.
a open gl jest niestety emulowany softwareowo, bo ...... producenci
softu nie pisza driverow z supportem :(
coz mozemy na to poradzic...........

> no to siema...KYNA

:) powiem ze az tak tragicznie zle jednak nie jest :)
bardzo dobrze kompiluja sie rzeczy z ....... linuxa :)
nawet kompilator jest prawie ten sam.

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera