Re: Wiatrak na procesorze i OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 16 Feb 1999 - 21:18:24 MET

Mariusz Kielpinski wrote:

> Posadz mnie przy klawiaturze. 60 sekud i wisi. I to bez zadnych sztuczek.
> Wszystko systemowymi narzedziami. Uzycie format i fdisk wykluczone :)

prawde mowiac wystarczy klikac na oslep, a najlepiej to uruchomic excela
i w kolko ladowac i wywalac jakis naprawde duzy arkusz. w koncu winda
zdycha :) tak tak. zaraz uslysze ze to wina excela a nie windy98. wiec
sie pytam. czemu sie nie wywala pod wingroza NieTe ? :)))))))

> Czy wszyscy sie musza nabierac na tanie chwyty reklamowe.
> Wazne zeby byl Y2K gotowy.

pollena 2000 juz jest od dawna :)
a ja widzialem w aptece preparat odchudzajacy ....... "Linia 2000".
jedno wielkie ROTFL :)

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera