Re: Ludzie - pomocy !

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Sun 21 Feb 1999 - 09:30:20 MET

On Sun, 21 Feb 1999 00:02:17 +0100 (CET), Highlander wrote:

>W końcu dzisiaj zainstalowałem OS/2 4 PL po wielkiej mordędze.
>Wszystko ładnie i pięknie ale mam następujące problemy:
>1. Moja konfiguracja jest następująca:
> P 200 MMX podkręcony na 225
Nie uważam za dobry pomysł podkręcenie procesora. Ogólny wzrost wydajności
systemu jest zapewne na poziomie 1-2 %. Natomiast prawdopodobieństwo padu
jest w wyniku przegrzania jest duzo większe. Pamiętaj o jednym : OS/2
to najlepszy program do testowania jakości sprzętu.

>2. Uruchamianie systemu - u mnie po wybraniu w Boot Managerze
> partycji z OS/2 mam przez dosłownie ponad 4 minuty czarny
> ekran z napisem OS/2 w górnym lewym rogu. Coś się w tym czasie
> dzieje bo lampka od dysku się świeci, chociaż nie słychać, żeby
> pracował. Dopiero po tym czasie zaczyna ładowac się system.
> Całe załadowanie od momentu włączenia trwa 5 i pół minuty.
> Czy to jest normalne ?
Nie jest to normalne. Spróbuj przy starcie systemu, w momencie gdy pojawi
ci się OS/2 w lewym rogu ekranu, nacisnąć Alt-F2. Na dole ekranu będziesz
miał wyświetlane nazwy aktualnie ładowanych sterowników. Zobaczysz co tak
długo zwisa. Jeżeli to będzie IBM1S506 (sterownik dysków, to spróbuj wyłączyć
CD-ROM podpięty do karty muzycznej.

Jeżeli chodzi o kartę graficzną, to przejdź na sterowniki GRADD. Załatwi ci to
wszystkie problemy związane z grafiką. Mogę je podesłać na priv (około 1.2 MB).

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 tel./fax.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW