Re: Ludzie - pomocy !

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Sun 21 Feb 1999 - 10:19:44 MET

On Sun, 21 Feb 1999 00:02:17 +0100 (CET), Highlander wrote:
>W ko˝cu dzisiaj zainstalowa em OS/2 4 PL po wielkiej mordŕdze.
>Wszystko adnie i piŕknie ale mam nastŕpuj ce problemy:
>[...]
>2. Uruchamianie systemu - u mnie po wybraniu w Boot Managerze
>[...]
> Ca e za adowanie od momentu w czenia trwa 5 i pˇ minuty.
> Czy to jest normalne ?
nie nie i jeszze raz nie, to juz na 486 warp 4 sie szybciej laduje....
>3. Czas podany w poprzednim punkcie dotyczy tylko sytuacji gdy
> podczas instalacji wybra em jako karte graficzn SVGA. Jest tam
> te dodatkowo do wyboru jaki dodatkowy adapter graficzny (pewnie
> zosta o rozpoznane VooDoo)
OS/2 nie oblsuguje VooDoo.. a pole dodatkowy adapter graficzny to oile sie orientuje
do drugiego monitora
> ale na wszelki wypadek wybra em - brak.
>[...]
> sterowniki S3 Virge z CDROM-u no i mogŕ pracowaŠ w wy szej
> rozdzielczoÂci i wiŕkszej liczbie kolorˇw ale tracŕ polskie
> czcionki.
to jest znany problem, wina sa sterowniki (panowie z s3 olali sprawe), a poprawic to
moze polfont4.zip (powinien byc na teamie lub jakims ftp)
>Czas adowania systemu sie nie zmienia. No to dalej
> instalujŕ sterowniki karty d wiŕkowej. Instalacja przebiega
>[....]
> kana em IDE.
>Co z tym mo na zrobiŠ. Czy przypadkiem ten modem i dfx nie
>mieszaj w tym wszystkim ?
winmodem zapewne tak, mozliwe ze on tez wtrynia sie zamiast karty dzwiekowej, (te
badziewia potrafia sie za wszystko wtrynic :() ah btw sterowniki do ess nie oblsuguja cd
podpietego na karte.. (przynajmniej te co ja mam :>)
 sproboj przy starcie AltF1 i wybrac zablokowanie rozpoznawania sprzetu - ile sie
wtedy laduje? oprocz tego sprobo altf2 przy starcie i bedzie Ci wyswietlal liste
sterownikow ktore laduje, dowiesz sie co trwa tak dugo, a co do sterowniko do karty
muz i pozniejszych problemow. hm.. po pierwsze scignij nowa wersje sterownikow (z
ddpak'u), po drugie zainstaluj fixpacka, albo wez nowego timer0.sys z tamtad.. na
razie wiecej pomyslow brak
 pOSdrowienia