Re: Ile dysku na OS/2 ?

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Fri 19 Feb 1999 - 18:37:35 MET

Highlander napisał(a):
> i aż zdziwiłem się, że instalator widzi tego CD-ka. Winda tego u mnie
> nie potrafi.

A potrafi formatować dyskietkę i nie zwalniać działąnia całego systemu?
;)

BTW - jeszcze wiele rzeczy zobaczysz, że można. Na przykład zmienic całą
konfigurację TCP/IP *BEZ* restartu komputera :-)

> Przy okazji jeszcze jedno pytanie:
> Czy OS/2 też tworzy coś takiego jak plik wymiany w Windows a jeżeli
> tak to czy idzie wskazać gdzie ma ten plik zakładać ?

Tworzy, jak najbardziej. standardowo plik swapper.dat jest w
c:\os2\system, zmiany dokonujesz poprzez wpisanie ścieżki do pliku w
config.sys (swappath=...).
Najlepiej jest go ulokować na innym dysku fizycznym niż system i
aplikacje obrabiające dane. No i oczywiście na partycji HPFS. Ideałem
jest partycja tylko na niego (zarezerwować trzeba jakieś 50MB, ale się
opłaca).

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697