Re: Ile dysku na OS/2 ?

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 19 Feb 1999 - 16:54:23 MET

On Fri, 19 Feb 1999 11:32:58 GMT, Wojciech Gazda
<gazda_at_fema.krakow.pl> wrote:

> Tylko, że nie musisz instalować np. Voice Type, Open Doc, Open GL,
>całej obsługi sieci LAN (możesz zostawić sobie modem), bajerów
>(additional bitmap, sound scheme, itp.) i wtedy te 300MB od razu kurczą
>się do około 150MB. Czy to dużo? Czasy DOS-a odeszły już w przeszłość.

No tak to brzmi zupełnie inaczej. Narazie i tak muszę poczekać
z instalacją bo nie mam pod ręką programu typu Partition Magic
i nie mogę stworzyć Boot Managera. W każdym razie jeszcze nie
widziałem OS/2 w akcji ale już ma u mnie wielkiego plusa. Mam u siebie
podłączone dwa CD-ki jednego do kanału IDE a drugiego do
karty dźwiękowej. Z tego drugiego właśnie zacząłem instalację
i aż zdziwiłem się, że instalator widzi tego CD-ka. Winda tego u mnie
nie potrafi.
Przy okazji jeszcze jedno pytanie:
Czy OS/2 też tworzy coś takiego jak plik wymiany w Windows a jeżeli
tak to czy idzie wskazać gdzie ma ten plik zakładać ?

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com