Re: Ile dysku na OS/2 ?

Autor: Michal Koslinski (kozzy_at_mkr.net.pl)
Data: Thu 18 Feb 1999 - 00:35:43 MET

On Wed, 17 Feb 1999 23:02:23 +0100 (CET), Highlander wrote:

>No nieee ! To zajmuje wiŕcej niz WIN 98 ?
>Dodam jeszcze, ze mam chrzaniony winmodem, ktory w OS-ie bedzie
>nie do wykorzystania i dlatego jezeli jest to mozliwe (jest ?) nie
>instalowalbym niczego do net-u.

nie chce ciebie odstraszac, ale np. ja wykorzystuje os/2 w zasadzie tylko do sieci
(fidonet, internet) oraz do programowania. podejrzewam, ze jakbym mial lepsza
drukarke to pewnie bym jeszcze jakies teksty pisal.

na pewno przekonasz sie co do jednego, ze jest to bardzo dobry system i napewno
rozczaruje ciebie jedno - brak tylu aplikacji co w win...

have nice email
!<ozzy

* email: kozzy_at_main.mkr.net.pl
* fidonet: 2:480/91