Re: na temat #os/2pl i IRC w ogolnosci

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 18 Feb 1999 - 20:05:30 MET

Bartosz Tomasik Bart/2 wrote:
> nie.. znaczy nie zlicza, ale co do obecnosci, BC jest prawie ciagle (jak on to robi?!),

tak ? ja go od tygodnia nie widzialem. a wisze od 17 gdzies do polnocy.
troche dziwne bo akurat teraz jak pisze (20:00) jest troche ciasniej,
ale chyba jakis cud sie stal: Neevor AsuaBot Ihsahn @Matlib kozzy_ Ihs
@Znik @TeamOS2PL

> zapadl mi w pamiec..) uff.. tyle

dzieki za recenzje kanalu :)

> logi mam tego kiedy ja osobiscie jestm na kanale (boty nie loguja, bo wole nie nerwic
> adminow brakiem miejsca), a skrypt... pisz, ok :))

no to poprosze o fragment logu. no i by pasowalo lekko pogonic LWP
ze stronami WWW :)

btw. mam nawet fajny (moim zdaniem) pomysl na grafike do stron.
tylko nie wiem czy wogole zaczynac robote, bo jak sie nie spodoba to sie
tylko narobie jak glupi. poza tym bylaby potrzebna mala reorganizacja
menu.

poza tym troche poprawilem htmle w ksiedze gosci i uwag, zeby dzialalo
bezposrednio z www.teamos2.org.pl .

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera