Re: na temat #os/2pl i IRC w ogolnosci

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Fri 19 Feb 1999 - 11:45:13 MET

>tak ? ja go od tygodnia nie widzialem. a wisze od 17 gdzies do polnocy.
>troche dziwne bo akurat teraz jak pisze (20:00) jest troche ciasniej,
>ale chyba jakis cud sie stal: Neevor AsuaBot Ihsahn @Matlib kozzy_ Ihs
>@Znik @TeamOS2PL
bylem wtedy.. to bylo tuz po merge lublina do reszty sieci.. Neevor i Matlib zostawili
sesje od popoludnia (byli o 15), a ja wtedy kiedy ten mail pisales bylem.. tylko
Grzesiek jak siedzisz na lublinie z nikim nie pogadasz.. bo albo jest splitniety i stoi
osobno, albo sa takie lagi jak wczoraj (767 sekund do Ciebie)...
>dzieki za recenzje kanalu :)
nie ma za co :))
>no to poprosze o fragment logu.
privem pojdzie :)
no i by pasowalo lekko pogonic LWP
>ze stronami WWW :)
pogoni sie.. tylko niech da znak ze zyje..
 pOSdrawiam
 Bart/2 irc:Ihsahn bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl