Re: na temat #os/2pl i IRC w ogolnosci

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Wed 17 Feb 1999 - 05:58:35 MET

On Tue, 16 Feb 1999 21:17:10 +0100 (CET), Grzegorz Szyszlo wrote:
>morze jest glebokie i szerokie :) btw. sam robie bledy.
heh :)
>akurat nie pamietam. moze blem zajety jakas rozmowa na privie.
>ale od momentu zainstalowania irc2, czyli jakies 3 tygodnie, to ciebie
>widzialem raz, pare razy lewhoo a poza tym ciiiiisza.
ja Ciebie tez raz :P
>chociaz i tak sam mam restrykcje, jakies tam smieszne +r . tak ze
>[...]
>a poza tym spotkalem karpia. pewnie nie znasz. tradycyjnie mnie
>zwymyslal :))))))) myslalem ze dojrzal. na co ja liczylem....
ale to #polska... tam niestety tak jest... (zreszta jest jeszce pare takich kanalow..)
>a wracajac do tematu, na ircu naprawde nikogo nie ma. przegladales
>statystyki bota ? zlicza to ?
nie.. znaczy nie zlicza, ale co do obecnosci, BC jest prawie ciagle (jak on to robi?!),
tylko czasem sie trzeba _bardzo_ dobijac, kozzy ma sesje caly czas otwarta, i jak jest
w domu to co jakis czas patrzy w monitor, Matlib sie przed poludniem glownie pojawia,
Karter z pracy a czasem wieczorem z domu, ja wieczorami z domu a z pracy nie
regularnie (zalely jak jestem), Narsil wieczorami i przed poludniem z uczelni, Neevor
co jakis czas wieczorem wpada, LeWhoo, sx, Hal052 i EDi ostatnio nie widzialem ( :( ),
_Warpman jest zajety, a dobrawka sie rzadko pojawia, sporadycznie bywaja davinfo,
McDarkus i warp3r.. (jak kogos nie uwzglednilem znaczy ze za malo bywal, albo nie
zapadl mi w pamiec..) uff.. tyle
oczywiscie bywaja dni ze nikogo nie spotkasz, ale sa tez takei gdzie trafia sie wszyscy
na raz..
>aha. i czy wogole zapisujesz gdzies zrzut z kanalu ? czasem sa fajne
>[...]
>i do sformatowania pod WWW coby sie nie meczyc za bardzo. co ty na to ?
logi mam tego kiedy ja osobiscie jestm na kanale (boty nie loguja, bo wole nie nerwic
adminow brakiem miejsca), a skrypt... pisz, ok :))
 Bart/2 irc:Ihsahn bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl