Re: Ile dysku na OS/2 ?

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 17 Feb 1999 - 22:46:22 MET

On Wed, 17 Feb 1999 18:04:52 +0100, "Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk"
<piotrb_at_mops.uci.agh.edu.pl> wrote:

>Wystarczy 300Mb, zeby zainstalowac system. Nie mowie tu oczywiscie o
>aplikacjach i innych tego typu sprawach. Proces instalacji jest
>uproszczony az do bolu, mozna wybrac praktycznie wszystkie skladniki. Ale
>jedna sprawa. Kiedy bedziesz zaczynal wybierz instalacje zaawansowana.
>Niektorzy maja problemy z instalacja na dwoch dyskach;-)

No nieee ! To zajmuje więcej niz WIN 98 ?
Dodam jeszcze, ze mam chrzaniony winmodem, ktory w OS-ie bedzie
nie do wykorzystania i dlatego jezeli jest to mozliwe (jest ?) nie
instalowalbym niczego do net-u.
Słyszalem tez, ze OS/2 ma jakies funkcje glosowe, ktore mi nie beda
potrzebne a pewnie tez zajmuje to kupe miejsca. Napewno dalej
potrzebuje 300 MB ? Dopoki nie mam drugiego wiekszego dysku,
chcialem tylko zainstalowac jakas minimalna wersje OS-a, zeby
zaznajomic sie z tym systemem o ktorym duzo dobrego slyszalem.
Z kolei dysk na ktorym mam wind-e jest skompresowany i narazie
nie chce tego zmieniac.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com