Re: Ile dysku na OS/2 ?

Autor: Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk (piotrb_at_mops.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 17 Feb 1999 - 18:04:52 MET

> Dostalem dzisiaj plytke z OS/2 v.4 i mam zamiar zainstalowac
> ten system jako drugi po windzie. Niestety wiekszy dysk
> kupuje w niedalekiej przyszlosci i na razie dysponuje jednym
> wiekszym z przeznaczeniem na winde i drugim mniejszym,
> ktory chcialbym wykorzystac do OS-a. Pytanie brzmi: ile
> miejsca na dysku potrzebuje Warp na instalacje. Czy podczas
> instalacji jest jakis wybor rodzaju instalacji (pelna lub jakas
> skrocona).
Wystarczy 300Mb, zeby zainstalowac system. Nie mowie tu oczywiscie o
aplikacjach i innych tego typu sprawach. Proces instalacji jest
uproszczony az do bolu, mozna wybrac praktycznie wszystkie skladniki. Ale
jedna sprawa. Kiedy bedziesz zaczynal wybierz instalacje zaawansowana.
Niektorzy maja problemy z instalacja na dwoch dyskach;-)

                 __ Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk
  ___ ___ __ ___ member of Team OS/2 Poland
 _ _ _ __ _ _ & Asu'a Programmers Group
 _ _ _ __ _ neevor_at_teamos2.org.pl
           __ Uroda x Rozum = const