Re: Ile dysku na OS/2 ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 18 Feb 1999 - 20:25:56 MET

Highlander wrote:

> No nieee ! To zajmuje więcej niz WIN 98 ?

no taaaaak :) tyle ze na golej windzie nic nie zrobisz. a golym osie
zrobisz bardzo duzo.

> Dodam jeszcze, ze mam chrzaniony winmodem,

omze to byc wielkie zmartwienie. najpierw sprawdzaj czy ma support
dla os/2 a potem kupuj.

> Słyszalem tez, ze OS/2 ma jakies funkcje glosowe,

ma, ale wymaga karty dzwieku i mikrofonu ktore w efekcie dadza jak
najmniejszy
szum. dosyc dobrze sprawuje sie sb awe32 i jakis mikrofon pojemnosciowy.

> potrzebne a pewnie tez zajmuje to kupe miejsca. Napewno dalej
> potrzebuje 300 MB ?

jak zainstalujesz tyle ile oferuje winda, to na 50mb tez sie zmiescisz.
chcesz byc kaleka ? ja bym nie chcial.

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera