Re: Ile dysku na OS/2 ?

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 18 Feb 1999 - 00:23:27 MET

On Wed, 17 Feb 1999 21:46:22, rhare_at_alpha.net.pl (Highlander) wrote:

> No nieee ! To zajmuje więcej niz WIN 98 ?
> Dodam jeszcze, ze mam chrzaniony winmodem, ktory w OS-ie bedzie
> nie do wykorzystania i dlatego jezeli jest to mozliwe (jest ?) nie
> instalowalbym niczego do net-u.

        Na pudełku jest napisane - 100-300 MB, 200 w przypadku instalacji
uproszczonej. Moja instalacja zajmuje ok. 320 MB (bez aplikacji), ale
w tym jest TCP/IP, WinOS2 (u mnie wraz z obsługą DOS-u zajmuje ok. 70
MB - trochę się zamuliło) i paroma innymi, mniej lub bardziej
potrzebnymi rzeczami.

> Słyszalem tez, ze OS/2 ma jakies funkcje glosowe, ktore mi nie beda
> potrzebne a pewnie tez zajmuje to kupe miejsca.

        W wersji polskiej nie jest zawarte w instalce. Jest na płytce, jak
ktoś bardzo chce, to może sobie doinstalować, ale program instalacyjny
tego nie uwzględnia.

> Napewno dalej potrzebuje 300 MB?

        Do setki powinieneś zejść. Nie wiem tylko, co Ci zostanie z systemu.
;)

        BTW - jeżeli chcesz instalować OS/2 na drugim dysku, to na pierwszym
dysku musisz mieć nieco miejsca (na początku lub końcu dysku), na
założenie boot managera. Chyba, że się nastawiasz na fizyczną wymianę
dysków, to wtedy nie.

--
Pozdrawiam,
Jan.