Re: 4 banalne pytania

Autor: rafalz (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 11 Feb 1999 - 22:37:39 MET

Witam

Na samym początku chciałem podziękować wszystkim za tak liczny odzew i
konkretne namiary na potrzebne mi rzeczy w sieci - nie wymieniam nikogo
z nazwiska by nie pominąć ;)

Dzięki też za przypomnienie o podmianie plików na dyskietkch, problem
ten jednak mnie nie dotyczy z uwagi na to, że posiadam dysk 2,1 Gb,
pozatym czytuję Was od dłuższego czasu :) i problem ten przewijał się
dosyć często...

O dyskietki i DOSa pytałem głównie z myślą o zabootowaniu CD ROMu przy
instalacji Warpa.
Czy poza wspomnianymi plikami - umożliwiającymi odczyt z dużych dysków -
trzeba uaktualniać dyskietki? Nie zetknąłem się z tym jeszcze ani w
"sieci" ani tutaj.

Co do Fixpacków. Oczywiście chciałem instalować go po zainstalowaniu
systemu :), choć sądziłem, że najpierw trzeba zająć się konkretnymi
driverami [jak w NT].

Jak to dzisiaj widzę:
1. Format C:
2. Instalow. bootmenagera + podział na partycję OSowym fdiskiem
3. Instalow. Win 95 [z dyskietki Win 95 - w celu zabootowania CD -
primary C: 1000 FAT16]
4. Ponowne instalow. bootmenagera [czy trzeba ponownie założyć partycję
HPFS?]
5. Instalka OS/2 [primary C: 1000 HPFS]
6. Fixpack 5pl
7. Drivery

Zaraz po zainstalowaniu dam znać jak mi poszło. I pewnie zasypię Was
kolejną lawiną banalnych pytwań ;).

pozdrawiam serdecznie

Rafał Zaród
rafalz_at_box43.gnet.pl