Re: 4 banalne pytania

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 12 Feb 1999 - 09:21:30 MET

rafalz wrote:

> Czy poza wspomnianymi plikami - umożliwiającymi odczyt z dużych dysków -
> trzeba uaktualniać dyskietki? Nie zetknąłem się z tym jeszcze ani w
> "sieci" ani tutaj.

raczej obsluge duzych dyskow.

> Co do Fixpacków. Oczywiście chciałem instalować go po zainstalowaniu
> systemu :), choć sądziłem, że najpierw trzeba zająć się konkretnymi
> driverami [jak w NT].

mozna spokojnie instalowac PO :) to nie wingroza.

> Jak to dzisiaj widzę:
> 1. Format C:
> 2. Instalow. bootmenagera + podział na partycję OSowym fdiskiem
> 3. Instalow. Win 95 [z dyskietki Win 95 - w celu zabootowania CD -
> primary C: 1000 FAT16]
> 4. Ponowne instalow. bootmenagera [czy trzeba ponownie założyć partycję
> HPFS?]
> 5. Instalka OS/2 [primary C: 1000 HPFS]
> 6. Fixpack 5pl
> 7. Drivery

poczatek niebardzo
1.bootowanie z dyskietek os/2
2.fdisk i zakladanie partycji i bootmanagera, wskazanie ktore maja
startowac.
    moze to wygladac tak:
   1.bootmanager
   2.C: wingroza primary
   3.D: os/2 logical (on jest w partycji extended, w os/2 niejest ona
pokazywana
3.zadnego formatowania. po co ?
4.instalacja wingrozy. tak byleby ruszyla
5.ponownie boot dyskietek os/2, sprawdzenie czy bootmanager jest
startable.
    jesli nie (po wingrozie nie) poprawic
6.dalej isc z instalacja, i sformatowac D: na HPFS.
7.instalacja OS/2. wybrac grafike VGA. zadnego SVGA.
8.sprawdzic czy wingroza nadal dziala
9.po instalacji od razu fixy dla os/2
10.zainstaluj drivery do os/2
11.po wszystkim UFFF.... ale jeszcze raz fixy. spoko, to nie wingroza.
    uzupelni ci tylko niektore pliki :))))

z rzeczy praktycznych. zainstaluj sobie OpenGL. niektore rzeczy tego
wymagaja.

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera