Re: Netware 4.11 na maszynie z OS/2 Merlin (parŕ pyta˝)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 11:21:04 MET

Grzegorz GRYC wrote:

> Przepraszam za crossposting na pl.comp.sys.novell o pl.comp.os.os2, ale
> to chyba najlepsze wyjście ... :(

to ustawiaj follow up na stosowna grupe.

> Mam właśnie zamiar tak sobie zrobić w domu, bo mi się Pentium 75
> zwolniło.

novell jako taki w wersji 4 dobrze sie czuje na szybszym procu.
w kompie musisz miec pamiec ktora musi wystarczyc i dla novella i os/2.

> Czy są może jakieś niespodzianki w stosunku do instalacji na Warpie?

merlin to jest warp4 :)

> Czy taki NetWare postawiony na OS/2 da się _TAKŻE_ odpalić z DOS-a?

z sesji dosa ? nie. z golego dosa tak, ale musisz przygotowac dodatkowy
konfig i partycje na facie.

> Czy znasz jakieś karty sieciowe 100MHz dobrze pracujące z Merlinem i
> NetWare?

te karty robia na 155MHz. tobie chyba chodzilo o szybkosc 100Mbit/s
chocby 3com. zreszta w przypadku os/2 musisz szukac driverow dla os/2
a nie dla netware. bo w netware odpalasz tylko bramke do protokolu.

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera