Re: Wersje WARP 3 - siec

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 08:00:21 MET

Jan Bieńkowski wrote:

> Od 2 dni próbuję kupić w Warszawie WARP 4 PL wiem , że TCH ma zniżkę dla
> studentów ale mają tylko wersję EN. Gdyby ktoś wiedział gdzie jeszcze
> można to kupić ...

a nie wersje UK ?
skoro w TCH nie maja, to zajrzyj na www.calder.com.pl
albo www.calder.pl (nie pamietam, a NASK zrobil domenowy smietnik).
w obydwu przypadkach znizka dla studentow to 83$ do tego wata.
czyli najpierw musisz namierzyc sprzedawce, a potem do szkoly zeby
dali zaswiadczenie :) chociaz moze legitka tez wystarczy, tego akurat
nie wiem
bo nie probowalem.

co do drugiego pytania nie wiem.

--