pogodzic os'a z w95/98

Autor: Tekiela (tekiel_at_suntar.tanow.pl)
Data: Fri 29 Jan 1999 - 12:34:50 MET

czy mozna pogodzic OS/2 warp 4.0 merlin eng z win95 lub 98
zeby zainstalowac na jedej partycji
czyli zainstalowac os'a na FAT'cie i na to nainstalowac wina
niestety mam troche maly dysk zeby zkozystac z rozwiazania bot menagera
i jeszcze jedno czy chodza gry pod os'em a jezeli tak to jak jest pogodzony
direct x z os'em (moze os na cos wlasnego )
prosze o kontakt
najlepiej jak ktos obeznany w os'ie podal by mi swoj uin
bylo by o wiele szybciej a w tym systemie jestem mozna powiedzec jeszcze w
powijakach
pozdrawiam
e-mail: tekiel_at_suntar.tarnow.pl
uin: 16703740