Re: PPP Server - Jaki software dla OS/2

Autor: Matlib (matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl)
Data: Fri 29 Jan 1999 - 12:27:46 MET

Do tego celu powinno nadac sie oprogramowanie TCP/IP jakie jest
dolaczane do Warp 3 i 4 (w warpie 3 zdaje sie nie ma PPP, trzeba sie
bawic w SL/IP). Przypuszczam, ze bedzie to twoje prywatne polaczenie do
internetu, dlatego chyba obejdzie sie bez scriptow pytajacych o haslo.
Powinny wystarczyc dwa programy --

ppp <com> <baud> <IP servera>:<IP clienta> rtscts modem silent restart

routed -g

Nalezy tez pamietac, ze modem trzeba ustawic w tryb automatycznej
odpowiedzi (w modemach Hayes wystarczy AT&F). Natomiast z braku
materialu doswiadczalnego nigdy czegos takiego nie probowalem
(szczegolnie nie wiem jak routed zachowa sie po dodaniu nowego
interface).

Trudno takze powiedziec czy opcje ktore podalem dla ppp sa poprawne,
jezeli cos nie bedzie dzialac mozesz poprobowac z 'modem' i 'silent'.
PPP powinno samo podac drugiej maszynie adres nameservera.

Matlib, matlib_at_150.254.171.87