Re: pogodzic os'a z w95/98

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 29 Jan 1999 - 22:18:40 MET

Tekiela wrote:

> czy mozna pogodzic OS/2 warp 4.0 merlin eng z win95 lub 98
> zeby zainstalowac na jedej partycji
> czyli zainstalowac os'a na FAT'cie i na to nainstalowac wina
> niestety mam troche maly dysk zeby zkozystac z rozwiazania bot menagera
> i jeszcze jedno czy chodza gry pod os'em a jezeli tak to jak jest pogodzony
> direct x z os'em (moze os na cos wlasnego )
> prosze o kontakt

ja powiem tak. przeciez winda i tak nie korzysta z plikow OS/2.
wiec proponuje ci swoisty kompromis. jednak zainstaluj to na dwoch
Patrycjach,
ale na C daj duzo miejsca, i na C trzymaj winde oraz wszystkie
aplikacje,
zostawiajac maly D: na wylacznosc OS/2, najlepiej HPFS zeby winda tam
niczego niczego nie wyniuchala i nie zepsula, i zeby OS/2 chodzil w
normalnym
tepie.

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera