Re: pogodzic os'a z w95/98

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 29 Jan 1999 - 18:18:50 MET

Tekiela wrote:

> czy mozna pogodzic OS/2 warp 4.0 merlin eng z win95 lub 98
> zeby zainstalowac na jedej partycji
> czyli zainstalowac os'a na FAT'cie i na to nainstalowac wina
        Zapomnij o tym! Ani OS/2 ani windows nie będą dobrze chodzić. Po
pierwsze winda przemianowuje/podmienia i pieron wie co jeszcze robi z
plikami: config.sys oraz autoexec.bat. Przed każdym restartem OS/2
trzeba by prawdopodobnie odtwarzać config.sys z jakiegoś archiwum. A po
drugie praca OS/2 na partycji FAT przypomina bieg z żelazną kulą u nogi.

> niestety mam troche maly dysk zeby zkozystac z rozwiazania bot menagera
        Miałem do niedawna dysk 540MB. 240MB na DOS-a i WIndę z przyległościami
a 300MB na OS/2 i wystarczyło do pracy. Jeśli Twój "mały dysk" to np.
2GB to Cię wyśmieję ;-)))

> i jeszcze jedno czy chodza gry pod os'em
        Chodzi spro gier dos-owskich i niektóre z Win 3.x

> a jezeli tak to jak jest pogodzony direct x
        Nie jest - to coś z zupełnie innej parafii.

> z os'em (moze os na cos wlasnego )
a ma! Dive (co, DART (odpowiednik direct sound),,

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */