Re: Zmiana IP hq.teamos2.org.pl

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 12:22:53 MET

Adam Płaszczyca wrote:

> Nie ma takiej możliwośći, żeby na starym adresie postawić server. Powód:
> Brak dodatkowego servera. Może w koncu dotrze do wszystkich, że
> hq.teamos2.org.pl to mój prywatny komputer

ja sobie z tego doskonale zdaje sprawe, ale jestem tez pewien, ze ten
problem
nie wyniknal w ciagu jednego dnia. coz, stalo sie.

> łącza dzierżawionego. Nie mam możliwości przyspieszenia przeładowania
> servera bilbo.nask.org.pl na którym jest utrzymywana delegacja domeny.

wiem, stad potrzeba tymczasowego utrzymania w ruchu dwoch serwerow.

> Co do wygasania domen, to wybacz, ale co masz na myśli pisząc 'domena
> wygasa po tygodniu'? Wygasa po czasie jaki jest usatwiony w DNS-ie
> (expire time).

dokladnie o tym wiem. zwykle jest to tydzien, ale jesli dluzej, to
nalezy to
uwzglednic.

> Jeżeli chodzi Ci o wartość:
> 864000 ; Expire value for secondary name servers
> Czyli o 10 dni, to informuję Ciebie, jak i innnych zainteresowanych, że
> secondary DNS (venus.wis.pk.edu.pl) zostanie przeładowany dziś wieczorem
> i posłusznie zassa z 212.160.213.34 nowe ustawienia.

aha.

> A co, masz na zbyciu drugi server?
> Narzekać jest łatwo....

mam, o czym niejednokrotnie informowalem.

> /_ _______ Adam Płaszczyca (+48 601) 829697

 | http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\   bezwzglednego
swiatlo
Znik)