Re: Zmiana IP hq.teamos2.org.pl

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 22:14:22 MET

Grzegorz Szyszlo napisał(a):

> mam, o czym niejednokrotnie informowalem.

A jak fizycznie wyobrażasz sobie procedurę zmian serwerów?
Bo o ile dobrze rozumiem to fizycznie komputera do Warszawy nie
podrzucisz. Routingu do Lublina dla starych adresów też nie da się
ustawić.
Przepisanie DNS-u najpierw do Ciebie, a potem na stary adres potrwałaby
około dwóch tygodni. Tymczasem o zmianie adresacji dowiedziałem się
nieco za późno. NASK nie przestawi w ciągu kilku godzin delegacji domeny
(do dzisiaj jeszcze nie przestawił). a tymczasem to właśnie primary name
server zmienił adres. I kupa.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697