Re: Zmiana IP hq.teamos2.org.pl

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 11 Jan 1999 - 20:58:58 MET

Grzegorz Szyszlo napisał(a):

> I jak zwykle inkt mnie nie pyta jak to trzeba zalatwic.
> domeny wygasaja zwykle po tygodniu. dlatego ZAWSZE trzeba
> utrzymac stary serwer w ruchu conajmniej przez tydzien, a najlepiej
> przez dwa. wystarczyloby zostawic tylko jedna strone, na ktorej byloby
> przekierowanie na wlasciwy serwer i tyle.

Nie ma takiej możliwośći, żeby na starym adresie postawić server. Powód:
Brak dodatkowego servera. Może w koncu dotrze do wszystkich, że
hq.teamos2.org.pl to mój prywatny komputer na końcu mojego prywatnego
łącza dzierżawionego. Nie mam możliwości przyspieszenia przeładowania
servera bilbo.nask.org.pl na którym jest utrzymywana delegacja domeny.

Co do wygasania domen, to wybacz, ale co masz na myśli pisząc 'domena
wygasa po tygodniu'? Wygasa po czasie jaki jest usatwiony w DNS-ie
(expire time).
Jeżeli chodzi Ci o wartość:
864000 ; Expire value for secondary name servers
Czyli o 10 dni, to informuję Ciebie, jak i innnych zainteresowanych, że
secondary DNS (venus.wis.pk.edu.pl) zostanie przeładowany dziś wieczorem
i posłusznie zassa z 212.160.213.34 nowe ustawienia.

> ze tak powiem KURDE MAC! CZEMU ROBICIE TAKA KASZANE ?
>
> ech fachowcy ......

A co, masz na zbyciu drugi server?
Narzekać jest łatwo....

--