Re: OS/2 WARP 3 i NT na jednym komputerze

Autor: Piotr Salata (salata_at_im.uj.edu.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 13:00:27 MET

Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Ja proponowałbym (np. przy dysku 2 GB):
> 1. primary NT NTFS 500 MB
> 2. primary OS/2 HPFS 500 MB
> 3. secondary FAT 1 GB (na dane, z którymi pracujesz na
> przemian spod obu systemów)
> 4. BOOT MANAGER OS/2

A ja proponowałbym dać OS/2 na extended. Wtedy będzie dostęp do tej partycji z NT.
Oczywiœcie nie tak od razu. Trzeba sobie z sieci œcišgnšć stosowny pakiecik (niestety w
tym momencie nie pamiętam adresu :( ) oraz zdobyć plik PINBALL.SYS z wersji NT 3.5. No i
będzie można z OS/2 dobrać się do partycji NT, aczkolwiek nie widziałem IFS a tylko jakieœ
pojedyńcze narzędzia.

Pozdrawiam
P.Salata