OS/2 WARP 3 i NT na jednym komputerze

Autor: Jan Bieńkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 09:51:07 MET

Witam

Wlasciwie to nie jestem "nowy" bo od dluzszego czasu przygladam sie tej
grupie.
"Nowy" bo to moje pierwsze aktywne wystapienie na forum. Mam nastepujacy
problem:
 1998-01-15 dostane nowy komputer w pracy. W mojej firmie standartem jest
WINNT 4.0 EN + MS OFFICE 4.0
tak ten 16-bit. Ale rozpoczyna sie odwilz to znaczy przecgodzenie na OFFICE
97. Jestem wiec zmuszony
do instalacji obu pakietow biurowych na moim kompucie. (ACCESS nie
konwertuje baz do wczesniejszych wersji).
Ostatnio znalazlem instalacje systemu OS/2 WARP. Poniewaz wiem ze WARP
uruchamia programy WIN16 mam nastepujaca koncepcje
pod WINNT zainstaluje aplikacje 32-bit. Natomiast pod 0S/2 16-bit.
Instalacja DOS+WIN311 nie wchodzi w gre.
Pytanie jest nastepujace: Jak zainstalowac te systemy (partycje):
1 WINNT primary NTFS | OS/2 extended HPFS
2 OS/2 primary HPFS | WINT extended NTFS
3 BOOT MANAGER 0S/2 FAT 10MB | WINNT NTFS | OS/2 HPFS

Oczywiscie pytanie dotyczy rowniez kolejnosci najpierw NT czy OS/2.
Proba instalacji 0S/2 primary HPFS a potem NT na druga primary zaknczyla
sie knwersja wszystkich partycji na dysku
na NTFS.

Z gory dziekuje za pomoc

Jan Bienkowski