Sukces

Autor: Jan Bieńkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Thu 28 Jan 1999 - 18:32:09 MET

Witam

Dzięki poradom nadsyłanym przez Was i moim własnym doświadczeniom
zainstalowałem OSa. Podział dysku jest następujący:
BIOS primary 12 24MB
OS/2 primary HPFS 230MB
NT primary NTFS 2700 MB
BOOT MANAGER 3MB
Kolejność instalowania jest następująca (ja miałem już wcześniej
zainstalowanego NT):
1 OS fdisk
a)zainstalować OS BOOT MANAGER na końcu lub na początku dysku
b)utworzyć partycję dla OS na początku dysku tak , aby cała zmieściła
się w pierwszych 1024 cylindrach dysku.
c)partycję dla OS ustawić jako instalacyjną
d)dodać partycję OS do BOOT MANAGER'a
e)dodać partycję NT do BOOT MANAGER'a
2 instalacja OS

Wszystkim , którzy brali czynny udział w mojej walce z OS składam
jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI.

Mam problem z OS ale przedstawię go jako nowy wątek pod hasłem:
 Błąd przy podnoczeniu WARP 3

Pozdrowienia
Jan Bieńkowski