Re: OS/2 WARP 3 i NT na jednym komputerze

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 12:50:21 MET

On Tue, 12 Jan 1999 10:01:05 +0100 (CET), Jan Bie˝kowski wrote:

>Pytanie jest nastepujace: Jak zainstalowac te systemy (partycje):
>1 WINNT primary NTFS | OS/2 extended HPFS
>2 OS/2 primary HPFS | WINT extended NTFS
>3 BOOT MANAGER 0S/2 FAT 10MB | WINNT NTFS | OS/2 HPFS
>
>Oczywiscie pytanie dotyczy rowniez kolejnosci najpierw NT czy OS/2.
>Proba instalacji 0S/2 primary HPFS a potem NT na druga primary zaknczyla
>sie knwersja wszystkich partycji na dysku
>na NTFS.

Jezeli to jest na jednym dysku fizycznym, to nie ma najmniejszych
problemow. Albo:

Primary HPFS z OS/2|Primary NTFS z NieTe|BootManager (kolejnosc bez
znaczenia)

albo -- jezeli chcesz miec mozliwosc korzystania ze wspolnych plikow
miedzy systemami to:

BootManager|Primary HPFS z OS/2|Primary NTFS z NieTe|Extended FAT.

Mowa o Nie Te 4.0, ktorego NTFS nie widzi OS-owego HPFS (ale i na to jest
sposob).

Ja w takich sytuacjach stosuje fdisk OS-owy (uwaga na wersje, jezeli masz
duzy dysk). Trzeba tylko pamietac, zeby po instalacji Windy reanimowac
BootManagera z dyskietek startowych.

W domu "od wiekow" mam na jednej partycji OS-a, a na drugiej byl juz i
DOS, i Win95, i beta 98 i NieTe w kilku wersjach. A do tego na drugim
dysku Linux :-)

OSciski!
Mirek Nowakowski