Re: Dzwiek Win-OS/2?

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 10:04:52 MET

Piotr Kuriata wrote:

> Pomaga, jest tylko jeden problem, przy 16M zamiast polskich liter
> pojawiaja sie krzaczki: w menu i napisach systemowych????
> Jak temu zaradzic?

Jeśli to karta S3 to są dwa rozwiązania. albo drivery GRADD z IBMa albo
taki mały pakiecik z bibliotekami i poprawionymi fontami. Popełnił go
Adam Płaszczyca i ostatnio widziałem toto na softomacie:
ftp://ftp.softomat.com.pl/pub/OS/OS2/s3v64/
W/g Adama dla Merlina lepsze są drivery GRADD. ja sam zresztą ich
używam. Dla Warpa 3 ponoć lepiej jest podmienić fonty.
Pozdrowienia
Artur Alinowski

--

FROM: Artur Alinowski