Re: Zakladki w Netscape 4 i co z tego wynika

Autor: Janusz Chmielewski (utor_at_malicki.com)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 21:08:25 MET

Czolem !!!

Sledzac te i inne dyskusje na temat Netscape'a 4 zastanawiam sie, czy
warto instalowac te wersje. Na razie sie wstrzymywalem, choc bylem juz
juz gotowy, a ten temat i problem z zakladkami wstrzymal moj zamiar.

Jakie jest wasze zdanie - instalowa†, czy pozosta† przy 2.02?

> Ta cholera ma kilka plikow ini rozsianych po calym systemie + wpisy
> do os2.ini i rejestr windows 95( lub cos podobnego) w pliku dos.dat.
> Nie bede ukrywal jak na moj gust program jest beznadziejny do tego stopnia
> ze wykopalem z archiwum wersje 2.02. Pomijam problem linii na gifach
> ktory korygowac mozna poprzez wpisy do pliku os2.ini. Jest tez malo
> odporna na bledy w javie.
> Podsumowajac lepiej zeby powstal dobry browser dla OS/2
> Ten w Soffice 5 nie uwazam za dobry bez wbudowana transkodowania
> (wpisywanie makr jest moze dobre ale nie dla kogos kto stara sie z komputera
> [...]

motto na dzis i jutro: "Nic na sile, lekko mlotkiem"

                     Pozdrawiam

                 Janusz Chmielewski