Re: Zakladki w Netscape 4 i co z tego wynika

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Mon 11 Jan 1999 - 09:29:56 MET

Janusz Chmielewski wrote:
> Sledzac te i inne dyskusje na temat Netscape'a 4 zastanawiam sie, czy
> warto instalowac te wersje. Na razie sie wstrzymywalem, choc bylem juz
> juz gotowy, a ten temat i problem z zakladkami wstrzymal moj zamiar.
> Jakie jest wasze zdanie - instalowa†, czy pozosta† przy 2.02?

Czy warto to zależy od indywidualnych upodobań. Co do mnie to czytajac o
problemach z 4 troche jestem zdziwiony bo u mnie sprawuje się bez
problemu. Po prostu zainstalowałem i chodzi. No dodałem jeszcze fix do
gifów i fix do newsów. Zero problemów. Jedyne zastrzeżenie jakie mam to
to że mógłby być trochę szybszy ale to już taki urok browserów -
kombajnów. Moja rada jest nastepująca: zainstalować, wypróbować i podjąć
decyzję samemu. Jakby co to zawsze można wrócić do poprzedniej wersji.
Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
ORG: O.S.P. POLPAGER Ltd.