Re: Zakladki w Netscape 4 i co z tego wynika

Autor: Mariusz Kiełpiński (kielpa_at_asua.org.pl)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 21:45:43 MET

Witam
 W dniu Sun, 10 Jan 1999 20:08:25, Janusz Chmielewski <utor_at_malicki.com>
napisal(a):

> Czolem !!!
>
> Sledzac te i inne dyskusje na temat Netscape'a 4 zastanawiam sie, czy
> warto instalowac te wersje. Na razie sie wstrzymywalem, choc bylem juz
> juz gotowy, a ten temat i problem z zakladkami wstrzymal moj zamiar.
>
> Jakie jest wasze zdanie - instalowa†, czy pozosta† przy 2.02?

No coz moje zdanie juz tutaj padlo. Mysle ze jednak warto sprobowac
ale tak na wszelki wypadek zostawic tez 2.02. Java 1.0.2 i 1.1.6 tez dzialaja
bezkolizyjnie. Jesli moj problem z zakladkami sie rozwiaze to bedzie jak znalazl
Jak sie nie rozwiaze to Netscape 4 ma composera ktorego Netscape 2 nie ma a ten
jest w pelni sprawny.
Mysle ze problem z Communicatorem wynika z tego ze nie jest to macierzysty
program osowy
tylko przerobka wersji windows gdzie rozproszenie plikow po kilku katalogach
calkowicie
ze soba nie zwiazanych jest rzecza normalna.

* Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_asua.org.pl *
* Tech/2 http://www.asua.org.pl/kielpa *