Re: Zakladki w Netscape 4

Autor: Mariusz Kiełpiński (kielpa_at_asua.org.pl)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 20:51:03 MET

 W dniu Sun, 10 Jan 1999 18:36:35, "Adam =?iso-8859-2?Q?P=B3aszczyca?="
<trzypion_at_teamos2.org.pl> napisal(a):

> Windziany? Hodzi o netscape.ini? Jezeli tak, to polecam iniedit 0.70.
> Działa bez zarzutu (mogę nawet polską wersję podrzucić)
Ta cholera ma kilka plikow ini rozsianych po calym systemie + wpisy
do os2.ini i rejestr windows 95( lub cos podobnego) w pliku dos.dat.
Nie bede ukrywal jak na moj gust program jest beznadziejny do tego stopnia
ze wykopalem z archiwum wersje 2.02. Pomijam problem linii na gifach
ktory korygowac mozna poprzez wpisy do pliku os2.ini. Jest tez malo
odporna na bledy w javie.
Podsumowajac lepiej zeby powstal dobry browser dla OS/2
Ten w Soffice 5 nie uwazam za dobry bez wbudowana transkodowania
(wpisywanie makr jest moze dobre ale nie dla kogos kto stara sie z komputera
korzystac a nie bawic nim dla samej zabawy) Mi ta zabawa sie znudzila
i wrocilem do wersji 2.02

> :-) no to czekam na fp38pl :-)
Spodziewalem sie ze to warp 3 z fix 32 :) IBM ma szczegolna
chec do rozwalki tego systemu w polskiej wersji. Spieprzy......
dokumentnie rozszerzenie WIN32 w tej wersji ( i zeby tylko to ....)
co do fix 38pl to go prawdopodobnie moze nie byc :( Opieram to na tej
podstawie ze kolejne fixy uk nie robia teraz wielkiej roznicy
dla systemu pl. Wczesniej trzeba bylo podmieniac pliki syslevel.

* Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_asua.org.pl *
* Tech/2 http://www.asua.org.pl/kielpa *