Re: Zakladki w Netscape 4

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_hq.teamos2.org.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 17:36:01 MET

On Sun, 10 Jan 1999 21:00:40 +0100 (CET), Mariusz Kie pi˝ski wrote:

>Ta cholera ma kilka plikow ini rozsianych po calym systemie + wpisy
>do os2.ini i rejestr windows 95( lub cos podobnego) w pliku dos.dat.
>Nie bede ukrywal jak na moj gust program jest beznadziejny do tego stopnia
>ze wykopalem z archiwum wersje 2.02. Pomijam problem linii na gifach
>ktory korygowac mozna poprzez wpisy do pliku os2.ini. Jest tez malo
>odporna na bledy w javie.
>Podsumowajac lepiej zeby powstal dobry browser dla OS/2
>Ten w Soffice 5 nie uwazam za dobry bez wbudowana transkodowania
>(wpisywanie makr jest moze dobre ale nie dla kogos kto stara sie z komputera
> [...]

Ja skolei nie uzywam Javy i u mnie sam browser comm/2 dziala bardzo ladnie i w
miare szybko. Nie przesiadalbym sie na 2.02 bo miala pewne problemy z
przyjmowaniem ustawien i nie akceptowala html 4.0 i css, a takze javascript 1.2. Ale to
moj punkt widzenia - tak sie sprawuje na moim kompie

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1