Re: Warp4 i win95

Autor: Tomasz Szczesniak (tom_at_pawel.ifpilm.waw.pl)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 20:08:40 MET

> Czyli użyć programu "Logon" (ikonka w kształcie faceta siedzącego przy
>komputerze). Trzeba tu wpisać nazwę użytkownika i hasło wpisanego w
>czasie instalacji. Można też zdefiniować nowych użytkowników i hasła i
>poziom uprawnień w "System Setup/UPM Services".
> Aby winda widziała OS/2 trzeba w "Shared Resources ... jakoś tam" (nie
>pamiętam dokładnie nazwy - jest w folderze Network) ustawić które zasoby
>będą udostępniane i dla kogo.

Używam LOGON (i z linii poleceń i z ikonki), i na swój komputer się loguję.
Zasoby
(dyski) w folderze network poprzydzielałem, dla użytkowników i grup,
ponadawałem
atrybuty dostępnosci i nic :( Jedynym efektem jest to że po wystartowaniu
peera
(NET START PEER) mój komputer pojawia się w 'Otoczeniu sieciowym', ale jest
niedostępny. U siebie zaś nie widzę żadnego komputera z WIN95 (są dwa). Tak
się zastanawiam, może problem leży również po stronie WIN95? Tam tez trzeba
coś specjalnego ustawić?