Re: Gify

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 14:49:24 MET

On Wed, 4 Nov 1998 23:45:56 +0100 (CET), Adam P aszczyca wrote:

>Strony z ramkami? Masz rację ;))))

Chodzilo mi o source - spoj na sourc np. SuperSite'a...

>IMHO nie ma nic bardziej zagmatwanego jak strony z ramkami. Jeżeli
>chcesz przejsc pare razy wstecz, to nie widać w histori etc.

Jedyna ich wada...

>Wiesz, dla mnie, to tam jest potrzebny jedynie search. Za to potem,
>kiedy docieram do informacji jakos nie ma żadnej rameczki etc.

To rozumiem, jest to w koncu zupelnie inny system dostepu. Jak poszukujesz
informacji, nie potrzebujesz spisu tresci. To na stronach tez mozna zrobic...

>Nie przesadzaj. Szablonik i jedziesz.

Wlasnie nie, jak zmieniasz cos (nie jak dodajesz)

>A ja napisałem pc kurier news i parę innych stron. Kumpel z którym
>moieszkam jest zawodowym webmajstrem. I jego powiedzenie - jeżeli coś
>nie jest konieczne, to nie należy używac. A ramek w szczególności. Ramki
>na WWW to jak Windows na dysku.

Nie chodzilo mi o napisanie, ze jestem expertem.... Mowie tylko, ze nie jestem
kompletnym laikiem. Ramki sa zle ze wzgledu na niekomaptynbilnosc, przede
wszystkim z lynxem. Moja strona jest konmpatybilna...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1