Re: Gify

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 00:40:08 MET

On Thu, 5 Nov 1998 14:15:29, teamos2_at_calder.com.pl (Lech Wiktor
Piotrowski) wrote:

> Jedyna ich wada...

        Ja miałem ostatnio taki przypadek: mam stronę ramkową z dwoma oknami
- w lewym jest menu, w prawym zawartość. Do jednego z dokumentów
dochodzi się trochę nawigując w prawym oknie. Zmodyfikowałem ten
dokument, ale w przeglądarce nadal widziałem starą wersję, ściąganą z
proksy. Reload nic nie dało - Navigator odświeżał ramkę z menu i
wracał do defaultowego dokumentu dla prawego okienka. Po dotupaniu się
do rzeczonego dokumentu nadal widziałem starą wersję. Dopiero jak
ręcznie wczytałem zmieniony dokument po URL-u i dałem reload, to
proksy się odświeżyło i dopiero wtedy mogłem go zobaczyć poprawnie w
ramkach. Sprawdziłem to Nawigatorem/2 i pod NT; efekt ten sam.

--
Pozdrawiam,
Jan.