Re: Gify

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 23:41:24 MET

Lech Wiktor Piotrowski <teamos2_at_calder.com.pl> wrote:

> Owszem, ale sa mniej przejrzyste

Strony z ramkami? Masz rację ;))))
IMHO nie ma nic bardziej zagmatwanego jak strony z ramkami. Jeżeli
chcesz przejsc pare razy wstecz, to nie widać w histori etc.

> Marnuje sie. Chyba mi nie wmowisz, ze na tych profesjonalnych serwisach nie jest
> zmarnowane miejsce? NA IBMie zmarnowane jest poczatkowo jakies 1/6 ekranu...

Wiesz, dla mnie, to tam jest potrzebny jedynie search. Za to potem,
kiedy docieram do informacji jakos nie ma żadnej rameczki etc.

> Na pewno mniej, niz wersja ramkowa. Tymbardziej, ze wersja bezramkowa zajmuje
> duuuuuzo wiecej miejsca. Pozatym wszelka reorganizacja na stronach - pisanie
> wszystkiego od poczatku...

Nie przesadzaj. Szablonik i jedziesz.

> (q wiadomosci - pisalem kiedys strony bezramkowe, nie jestem kompletnym laikiem :)

A ja napisałem pc kurier news i parę innych stron. Kumpel z którym
moieszkam jest zawodowym webmajstrem. I jego powiedzenie - jeżeli coś
nie jest konieczne, to nie należy używac. A ramek w szczególności. Ramki
na WWW to jak Windows na dysku.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 22) 679-18-62