Re: Gify

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 14:44:56 MET

On Wed, 4 Nov 1998 23:38:09 +0100 (CET), Adam P aszczyca wrote:

>Przewiń, nie przód-tył

Przewijam - zaden problem...

>To never. Zresztą, jeżeli czytasz, a nie oglądasz strony, to kilka
>sekund nie stanowi problemu.

Jak dla kogo - mnie to denerwuje, tym bardziej, jak wracam na strone, tylko po to, zeby
kliknac link na nastepna - patrz OS2ezine....

>Moment - przewijam strone i znika - a cała strona na informacje. Z
>ramkami jest o wiele więcej zachodu.

A gdzie tam, caly czas jest ograniczenie z boku... (maja spis z boku)

>Heh, a ja ustwaię server webowy tak, że jak znajdzie <FRAME w kodzie to
>odmówi zaserwowania strony ;)
>
>Pliz, Lechu, nie obstawaj przy swojej artystycznej koncepcji - te strony
>powinny byc jaknajprostsze. A jeżeli można zrobic wersję bez ramek, to
>znaczy, ze ramki sa zbędne i wersja ramkowa zajmuje niepotrzebne
>mniejsce na serverze.

Strony bez ramek sa duuuzo bardziej skomplikowane niz Tabele.... Ale coz, jak tak
stawiasz sprawe...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/