Re: Gify

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 23:37:12 MET

Lech Wiktor Piotrowski <teamos2_at_calder.com.pl> wrote:

> alt -> i alt <- dzialaja bezproblemowo...

Przewiń, nie przód-tył

> Mam tak ustawione i wiem, ze nie jest to tylko moj przypadek...
To never. Zresztą, jeżeli czytasz, a nie oglądasz strony, to kilka
sekund nie stanowi problemu.

> Tak samo zabiera miejsce strony - pozatym spis, jaki bede mial, zajmowalby na
> stronie w ten sposob paranoicznie duzo miejsca... To nie jest spis, jak na IBMie...

Moment - przewijam strone i znika - a cała strona na informacje. Z
ramkami jest o wiele więcej zachodu.

> Niewiem ile juz wychodzi... :))) Ale jest wersja noframes, tylko gorsza (dla
> webexplorera) i dawno nie updatowana - updatne, obiecuje :))

Heh, a ja ustwaię server webowy tak, że jak znajdzie <FRAME w kodzie to
odmówi zaserwowania strony ;)

Pliz, Lechu, nie obstawaj przy swojej artystycznej koncepcji - te strony
powinny byc jaknajprostsze. A jeżeli można zrobic wersję bez ramek, to
znaczy, ze ramki sa zbędne i wersja ramkowa zajmuje niepotrzebne
mniejsce na serverze.

    /_ _______ Adam Płaszczyca (+48 22) 679-18-62
  ___/ /_ ___ ul. Janinówka 13/3, 03-567 Warszawa
 _______/ /_ IRC: _555, http://www.waw.pdi.net/~trzypion/
___________/ mail: _555_at_irc.pl patrz tez http://www.klubnokia.ats.pl/