Re: Gify

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 17:35:40 MET

Widzialem i juz napisalem :)

>strony ramkowe jedynie pisze sie szybko bez przygotowania.
>jesli sie przygotujesz i zrobisz sobie kilka szablonow,
>to strony bezramkowe pisze sie w tym samym tepie.

Owszem, ale sa mniej przejrzyste

>zadnych back'ow i tym podobnych. bezramkowo tez sie da,
>i sie nie marnuje miejsce na ekranie.

Marnuje sie. Chyba mi nie wmowisz, ze na tych profesjonalnych serwisach nie jest
zmarnowane miejsce? NA IBMie zmarnowane jest poczatkowo jakies 1/6 ekranu...

>btw. ladowanie ilustam malych stron marnuje DUZE ILOSCI CZASU.
>to jest siec, a nie kilka plikow na dysku lokalnym.

Na pewno mniej, niz wersja ramkowa. Tymbardziej, ze wersja bezramkowa zajmuje
duuuuuzo wiecej miejsca. Pozatym wszelka reorganizacja na stronach - pisanie
wszystkiego od poczatku...

(q wiadomosci - pisalem kiedys strony bezramkowe, nie jestem kompletnym laikiem :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1