Re: Gify

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 21:07:01 MET

On Tue, 3 Nov 1998 19:55:34 +0100 (CET), Adam P aszczyca wrote:

>Przewiń stronę ramkową klawiszami... Tak, wiem, można myszą. Ale ja
>myszy w OS/2 używam sporeadycznie. Za to CTRL-ESC bardzo często...

alt -> i alt <- dzialaja bezproblemowo...

JA kozystam raczej z alt-tab :))

>Nie jest - trzeba tylko ustawić sprawdzanie once per session

Mam tak ustawione i wiem, ze nie jest to tylko moj przypadek...

>Grzegorz Ci wyliczył. Jeżeli koniecznie spis - to na górze i na dole
>strony oddzielony <HR>. Dzięki temu jest łatwo dostępny, a nie
>przeszkadza.

Tak samo zabiera miejsce strony - pozatym spis, jaki bede mial, zajmowalby na
stronie w ten sposob paranoicznie duzo miejsca... To nie jest spis, jak na IBMie...

I do tego można wleźć byle czym na strone. Pomyśl o operze
>- już niedługo wychodzi :-).

Niewiem ile juz wychodzi... :))) Ale jest wersja noframes, tylko gorsza (dla
webexplorera) i dawno nie updatowana - updatne, obiecuje :))

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1