Re: Gify

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 17:37:34 MET

On Wed, 4 Nov 1998 11:24:01 +0100 (CET), Grzegorz Szyszl'o wrote:

> [...]
Teraz

>taka roznica, ze jak tresc jest dluzsza, to czytajac, spis wychodzi
>poza obszar widocznosci. dzieki temu nie zajmuje mi miejsca na ekranie,
>i mam wiecej miejsca na wlasciwe informacje ktorych szukam.

Tak, ale pozniej musisz przewijac, wraca i w ogole. Pozatym np. na IBMie strony sa
bezsensownie zrobione - najpierw musi ci sie zaladowac spis na gorze, zeby sie
pokazala reszta strony...

>takie rozwiazanie sprawdza sie jak widzisz w bardzo duzych serwisach.
>czemu wiec nie u nas ? czemu mamy sie meczyc,
>i tracic czas w oczekiwaniu na zaladowanie mnostwa krotkich plikow ?
>internet na razie nie osiagnal szybkosci dyskow twardych.

Dwoch krotkich plikow. Na pewno trwa to krocej, niz jednego, dwa razy dluzszego...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1