Re: Gify

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (teamos2_at_calder.com.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 16:15:51 MET

On Tue, 3 Nov 1998 09:42:15 +0100 (CET), Adam P aszczyca wrote:

>Mogę sobie go zlikwidować. A co do klikania w 'back', to jest takie coś
>w menu jak go - i tam jest lista stron odwiedzanych. Natomiast na koncu
>kazdej strony mozna dac link do głównego menu. Ramki są dobre dla
>blondynek, które nie potrafią obsługiwać przeglądarki, a jedynie klikają
>po linkach.
>Proponuję, abyś zaczą od zrobienia strony bez ramek, a potem zrobił
>stronę ramkową. Tylko po co robić ramki, skoro strona bezramkowa działa?

Bo strona ramkowa jest lepsza.... Wydaje mi sie latwiejsze i o wiele szybsze
clickniecie na spis obok niz grzebanie w liscie ostatnio odwiedzanych stron... Moze to
kwestia gustu?

>Od tego jest cache.
Chyba nie zrozumiales, o co mi chodzi. Wchodzisz na strone - jedna ramka spis tresci,
druga - jakas strona. Mozesz kliknac na to, co ci sie juz w spisie wyswietlilo, nie
przerywajac ladowania go, poniewaz zmienia sie tylko druga ramka (pierwsza caly
czas sie laduje). Poza tym, cache jest zawodny, dziala, ale nie dziala. Nie mowie, ze
zawsze, ale zazwyczaj wracajac na odwiedzona strone cos ci sie doladowywuje, albo
co najmniej musisz jakies 3-5 sekund poczekac, co jest irytujace. Przynajmniej w
comm/2 tak jest...

> Za to, tak jak mówię - zamiast 80% powierzchni
>ekranu użyteczne w danej chwili jest 60%. A niekiedy mniej.
>NO FRAMES, proszę.

Niewiele jest teraz stron, ktore nie maja spisu... A jesli nie maja, to sa zazwyczaj jedno -
poziomowe (spis-strona1 (nie ma podstrony strony1)). Na teamie strony sa bardziej
zaglebione....Nawet Supersite ma spis z boku (co "ogranicza" pole wyswietlania
strony), czy tez wiele innych stron. Moglbym odchodzic od normy, ale po co???

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
www.calder.com.pl/TeamOS2/
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1