Re: Gify

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 19:51:50 MET

Lech Wiktor Piotrowski <teamos2_at_calder.com.pl> wrote:
> On Tue, 3 Nov 1998 09:42:15 +0100 (CET), Adam P aszczyca wrote:
> Bo strona ramkowa jest lepsza.... Wydaje mi sie latwiejsze i o wiele szybsze
> clickniecie na spis obok niz grzebanie w liscie ostatnio odwiedzanych stron... Moze to
> kwestia gustu?

Przewiń stronę ramkową klawiszami... Tak, wiem, można myszą. Ale ja
myszy w OS/2 używam sporeadycznie. Za to CTRL-ESC bardzo często...

> Chyba nie zrozumiales, o co mi chodzi. Wchodzisz na strone - jedna ramka spis tresci,
> druga - jakas strona. Mozesz kliknac na to, co ci sie juz w spisie wyswietlilo, nie
> przerywajac ladowania go, poniewaz zmienia sie tylko druga ramka (pierwsza caly
> czas sie laduje). Poza tym, cache jest zawodny, dziala, ale nie dziala. Nie mowie, ze
> zawsze, ale zazwyczaj wracajac na odwiedzona strone cos ci sie doladowywuje, albo
> co najmniej musisz jakies 3-5 sekund poczekac, co jest irytujace. Przynajmniej w
> comm/2 tak jest...

Nie jest - trzeba tylko ustawić sprawdzanie once per session

> Niewiele jest teraz stron, ktore nie maja spisu... A jesli nie maja, to sa zazwyczaj jedno -
> poziomowe (spis-strona1 (nie ma podstrony strony1)). Na teamie strony sa bardziej
> zaglebione....Nawet Supersite ma spis z boku (co "ogranicza" pole wyswietlania
> strony), czy tez wiele innych stron. Moglbym odchodzic od normy, ale po co???

Grzegorz Ci wyliczył. Jeżeli koniecznie spis - to na górze i na dole
strony oddzielony <HR>. Dzięki temu jest łatwo dostępny, a nie
przeszkadza. I do tego można wleźć byle czym na strone. Pomyśl o operze
- już niedługo wychodzi :-).

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 22) 679-18-62