Re: acrobat

Autor: Arkadiusz Podgorski (wodzu_at_softomat.com.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 16:06:00 MET

Grzegorz Szyszl'o <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
: Arkadiusz Podgorski <wodzu_at_softomat.com.pl> wrote:
:>: skad z pobliza moge zassac acrobat reader for os/2 ?
:>3.0 np. ode mnie.
: no to chce :) juz sciagnalem.

smacznego ;)

:>a tak poza tym: ktora masz wersje osa? chodzi mi o to, jakie instalujesz
:>sterowniki dla gravisa. mmpm, oczywiscie - obiekty digital audio i midi.

: do gravisa instaluje wszystko. najpierw instaluje standardowo
: support do multimedia, i nie wybieram zadnej karty dzwiekowej.
: wczesniej karte ustawiam w DOS sterownikami i programami gravisa.
: instaluje tez sterowniki dla DOS w DOS (zadnego os/2).

nie wiem, czy to regula, ale jezeli (warp3) nie wybiore zadnego device'a do
dzwieku, to nie ma zakladki sounds (albo jakos tak - nie pamietam) tej od
wyboru brymblania przy eventach.

: potem jest juz z gorki. akurat OS/2 mam na D: . w sterownikach do os/2
: trzeba podac sciezke do plikow *.PAT z dos. ewentualnie recznie mozna
: dopisac.

: uzywam sterownikow tych co je gosciu zarzucil, i dal publicznie
: klucz na stronie www. kurcze, nie pamietam adresu. moj brat lepiej
: to wie niz ja. sterowniki instaluje sie prosto. najpierw
: trzeba rozpakowac, potem trzeba uruchomic program do rejestracji.
: potem odpalam SystemSetu/InstallRemove/MultimediaApplicationInstall
: i podaje sciezke gdzie rozpakowalem pliki.
: wczesniej uzywalem tych sterownikow na warp3, teraz na warp4.
: sterowniki maja kilka wad.
[ciach]

ales sie rozpisal... :))
piszesz o sterownikach manleya, tak? kiedys sie nad nimi znecalem, ale
ostatnio mecze ulti120. no i mam problem. jak nie wybiore karty dzwiekowej
przy multimediach, to nie ma tej zakladki, o ktorej pisalem. jak wybiore, to
sa po dwa digital audio i midi. pokojarzone tak, ze zgroza... ;) instalacja
fix-packow daje dodatkowe atrakcje.
a co do tamtych sterownikow, to pamietam - nie byly najlepsze, ale moze do
nich wroce... :)
ale z tego, co pamietam, to one nie do konca dzialaly z mmpm?

: ale generalnie jakos sobie radze ;) chociaz mysle o wymianie dzwieku
: na cos porzadnego. szkoda ze oferta kart PCI jest taka uboga.

a gravis, to nie porzadny dzwiek, tak!? >:|
ja swojego maxa kupilem za ponad szesc baniek, to teraz mam go wymienic na
cos za dwie? ;)))

--
nie moge dojsc, jak oni uzywaja wielkich liter.