Re: acrobat

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 15:29:29 MET

Arkadiusz Podgorski <wodzu_at_softomat.com.pl> wrote:

>: skad z pobliza moge zassac acrobat reader for os/2 ?
>
>3.0 np. ode mnie.

no to chce :) juz sciagnalem.

>a tak poza tym: ktora masz wersje osa? chodzi mi o to, jakie instalujesz
>sterowniki dla gravisa. mmpm, oczywiscie - obiekty digital audio i midi.

do gravisa instaluje wszystko. najpierw instaluje standardowo
support do multimedia, i nie wybieram zadnej karty dzwiekowej.
wczesniej karte ustawiam w DOS sterownikami i programami gravisa.
instaluje tez sterowniki dla DOS w DOS (zadnego os/2).

potem jest juz z gorki. akurat OS/2 mam na D: . w sterownikach do os/2
trzeba podac sciezke do plikow *.PAT z dos. ewentualnie recznie mozna
dopisac.

uzywam sterownikow tych co je gosciu zarzucil, i dal publicznie
klucz na stronie www. kurcze, nie pamietam adresu. moj brat lepiej
to wie niz ja. sterowniki instaluje sie prosto. najpierw
trzeba rozpakowac, potem trzeba uruchomic program do rejestracji.
potem odpalam SystemSetu/InstallRemove/MultimediaApplicationInstall
i podaje sciezke gdzie rozpakowalem pliki.

wczesniej uzywalem tych sterownikow na warp3, teraz na warp4.
sterowniki maja kilka wad.
1.nie maja supportu w winos2 . ale daje sie od biedy zainstalowac
   drivery od gravisa, ktore jednak dzialaja tylko w trybie fullscreen
   bo w trybie okienkowym dzieja sie jaja.
2.sterowniki nie lubia jak cos je zapycha. desynchronizuje sie kolejka wav.
   przy odtwarzaniu duzeeeeeego pliku wav, jak sie zdesynchronizuje
   to bulgocze. np:
  - jak dzwiek przerwe innym dzwiekiem
  - jak ostro kopiuje miedzy twardzielami
  - na kartach S3 jesli uruchomie jakiekolwiek okno tekstowe w trybie
      okienkowym

ale generalnie jakos sobie radze ;) chociaz mysle o wymianie dzwieku
na cos porzadnego. szkoda ze oferta kart PCI jest taka uboga.