Re: acrobat

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 08:51:14 MET

Arkadiusz Podgorski <wodzu_at_softomat.com.pl> wrote:

>:>: skad z pobliza moge zassac acrobat reader for os/2 ?
>:>3.0 np. ode mnie.
>: no to chce :) juz sciagnalem.
>
>smacznego ;)

plik jest uszkodzony :((((((((

>:>a tak poza tym: ktora masz wersje osa? chodzi mi o to, jakie instalujesz
>:>sterowniki dla gravisa. mmpm, oczywiscie - obiekty digital audio i midi.
>
>: do gravisa instaluje wszystko. najpierw instaluje standardowo
>: support do multimedia, i nie wybieram zadnej karty dzwiekowej.
>: wczesniej karte ustawiam w DOS sterownikami i programami gravisa.
>: instaluje tez sterowniki dla DOS w DOS (zadnego os/2).
>
>nie wiem, czy to regula, ale jezeli (warp3) nie wybiore zadnego device'a do
>dzwieku, to nie ma zakladki sounds (albo jakos tak - nie pamietam) tej od
> [...]

nie wiem dlaczego. ja te zakladke zawsze mialem. ale warpa3 juz od dosyc
dlugiego czasu nie uzywam.

> [...]
>: i podaje sciezke gdzie rozpakowalem pliki.
>: wczesniej uzywalem tych sterownikow na warp3, teraz na warp4.
>: sterowniki maja kilka wad.
>[ciach]
>
>ales sie rozpisal... :))
>piszesz o sterownikach manleya, tak? kiedys sie nad nimi znecalem, ale
>ostatnio mecze ulti120. no i mam problem. jak nie wybiore karty dzwiekowej
>przy multimediach, to nie ma tej zakladki, o ktorej pisalem. jak wybiore, to
>sa po dwa digital audio i midi. pokojarzone tak, ze zgroza... ;) instalacja

ja uzywalem chyba tych ulti120. kurcze, zapomnialem zajrzec wczoraj do konfiga.
hmm...... moze u mnie dzialalo, bo po instalacji multimediow wogole w nie
nie wchodzilem. tylko od razu instalowalem drivery.

>: ale generalnie jakos sobie radze ;) chociaz mysle o wymianie dzwieku
>: na cos porzadnego. szkoda ze oferta kart PCI jest taka uboga.
>
>a gravis, to nie porzadny dzwiek, tak!? >:|

co z tego ze dzwiek porzadny, skoro support o sciane mozna potluc ?
kiedys kupilem te karte wlasnie ze wzgledu na dzwiek. a tu masz. firma
wycofala sie z produkcji. banda lamerow.

>ja swojego maxa kupilem za ponad szesc baniek, to teraz mam go wymienic na
>cos za dwie? ;)))

coz. ja wlasnie zamierzam cos takiego zrobic. z prostego powodu.
karta dzwiekowa na ISA zapycha szyny procesora w ok. 20%, czyli spowalnia
procesor o te 20% bez wzgledu na jego szybkosc. to bardzo duzo,
i mi to bardzo przeszkadza.